بهترین مارک برند ایزوگام کدام است؟ معرفی بهترین برند ایزوگام در ایران

بهترین برند ایزوگام

استفاده از عایق‌های رطوبتی مانند ایزوگام، در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است؛ علت این امر نیز، وجود موادی است که در ساخت آن به کار می‌رود. این مواد، باعث افزایش استحکام سازه‌ها و طول عمر آن‌ها نیز می‌شود. حال قبل از آنکه بخواهیم، وارد موضوع بهترین برند ایزوگام و بهترین مارک ایزوگام شویم، بهتر است، با ایزوگام، این محصول عایق رطوبتی بیشتر آشنا شوید. پس با این مقاله از سایت ایزوگام ایران همراه باشید.

عایق رطوبتی ایزوگام چیست؟

ایزوگام‌ها را می‌توان پوششی مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت دانست، که با استفاده از قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده است. نصب ایزوگام با استفاده از گرما و حرارت انجام می‌شود و به ایزوگام حالت چسبندگی می‌دهد. بدین ترتیب، می‌توانید آن را به پشت بام‌ها یا کف استخرها بچسبانید. جالب است بدانید که، ایزوگام مرغوب و باکیفیت به طور متوسط حدود ۱۵ سال طول عمر دارد. لازم به ذکر است که، ایزوگام در طرح‌ و انواع مختلفی در بازار قابل عرضه است که هر برند، در حال تولید و توزیع آن‌ها می‌باشد. شما با کمی تحقیق، می‌توانید بهترین برند ایزوگام را بین چندین برند موجود (که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم) در بازار را انتخاب نمایید.

بهترین مارک ایزوگام کدام است

مشخصات و ویژگی های بهترین برند ایزوگام

برندهای معتبری در زمینه ایزوگام فعالیت می‌کنند که از استانداردهای تولید پیروی می‌کنند. این کارخانه‌ها در خط تولید خود از وسایل پیشرفته و متریال‌های درجه یک بهره می‌برند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این برندها، می‌توان به وجود فیلترهای سخت گیرانه در خط تولید، برای ایجاد بهترین کیفیت و قدرت در ساختار ایزوگام‌ها اشاره کرد. همچنین، موارد دیگری از جمله، انعطاف پذیری، کششی بالا، عدم نفوذ آب و ضخامت ایزوگام از این ویژگی‌ها به شمار می‌روند که نشان می‌دهد، محصول تولید شده، از استانداردها و کیفیت مرغوب پیروی می کند.

برندهای معروف ایزوگام چه مشخصاتی دارند؟

  • وزن آن حداقل وزن استاندارد باشد. (۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم.)
  • دارای ضخامت استاندارد به اندازه ۳.۵ میلی‌متر باشد.
  • وزن و ضخامت ایزوگام متناسب با یکدیگر تولید شده باشد. (مثلا اگر وزن ایزوگام ۴۲ کیلوگرم باشد، ضخامت آن نیز باید ۴ میلی‌متر باشد.)
  • اطلاعات ایزوگام روی بدنه آن درج شده باشد.
  • نام شرکت تولید کننده و راه‌های ارتباطی با آن نوشته شده باشد.
  • محصول باید دارای بسته بندی و شیرینگ مناسب باشد.
  • بهترین برند ایزوگام باید از مواد باکیفیتی در تولید ایزوگام استفاده نماید.

حال می‌خواهیم چهار کارخانه‌ای که استانداردهای ذکر شده را رعایت می‌کنند، نام ببریم. این کارخانه‌ها عبارت اند از:

لیست مارک ایزوگام در ایران (۱۴۰۲)

ایزوگام صدف گستر دلیجان

شرکت صدف گستر دلیجان در سال ۱۳۸۲، فعالیت خود را در زمینه ایزوگام آغاز کرده است، که می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در این زمینه دانست. این برند، که به‌روزترین وسایل و فناوری‌ها را جهت تولید این محصول استفاده می‌کند، می‌توان یکی از بهترین برند ایزوگام در کشور دانست. صدف گستر دلیجان، محصولاتی نظیر ایزوگام اکسیر، گوهر شرق، زرفام شرق، ایزوگام‌های طرح‌دار و ایزوگام اساطیر را در خط تولید خود جای داده است. تمامی محصولات گفته شده، دارای بیمه و ضمانت نامه است و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران را می‌توان به عنوان قدیمی‌ترین برندهای ایزوگام و عایق‌های رطوبتی در کشور دانست. این برند معروف، با توجه به سوابق فوق‌العاده‌ای که در زمینه عایق‌های رطوبتی دارد، به نوعی، بهترین مارک ایزوگام در ایران است. تمامی محصولاتی که در این برند وجود دارد، از استاندارهای از قبل تعیین شده، تولید می شوند. از این رو، کیفیت و کارایی لازم را به مشتریان هدیه می‌دهد.

هنگامی که این برند فناوری‌های مدرن برای تولید عایق‌های رطوبتی استفاده کرد، توانست تنوع محصولات خود را به حد چشمگیری افزایش دهد. برخی از این محصولات عبارتند از: ایزوگام ساده، ماسه‌ای، تک لایه، ایزوشنگل، فویل‌دار، سنگریزه‌ای و ایزوفوندو. بنابراین، هر محصولی از پشم شیشه ایران که در بازار وجود دارد را می‌توان، بهترین مارک ایزوگام دانست.

برندهای معروف ایزوگام

ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان را می‌توان به جرات، بهترین برند ایزوگام در بازار معرفی کرد. این شرکت محبوب در سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرد. این برند نیز، همانند برندهایی که معرفی کرده‌ایم، از متریال‌های درجه یک برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. همین موضوع باعث شده است که، همیشه در رتبه اول بهترین برند ایزوگام قرار بگیرد. همچنین، کیفیت محصولات در این شرکت، روز به روز در حال افزایش است.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بام گستر دلیجان نسبت به رقبا دارد، وجود آزمایشگاه‌های مدرن و کنترل کننده‌ای است که همواره در آن، کیفیت ایزوگام‌های تولید شده مورد بررسی قرار می‌گیرند. از محصولات این برند می‌توان به ایزوگام‌های پلیمری، پودری، فویل‌دار، گرمسیری و سردسیری اشاره کرد.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان

برند هیرمان، یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده ایزوگام است. این برند از آنجایی که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند، می‌تواند به عنوان بهترین برند ایزوگام معرفی گردد. کیفیت و کارایی این محصولات، به دلیل وجود متریال‌های درجه یک به کار رفته در آن است. ایزوگام‌های این کارخانه از ضخامت و ابعاد استانداردی برخوردار بوده که کیفیت لازم را دارند. تولیدات کارخانه هیرمان در دو گروه ایزوگام‌های BPP و BOF دسته بندی می‌شوند، که هر کدام از این گروه‌ها، شامل ایزوگام‌های ساده و طرح‌دار است.

جمع بندی و سوالات متداول بهترین برند ایزوگام

معروف ترین برندهای ایزوگام در ایران در سال ۱۴۰۲ کدام است؟

بهترین برندهای ایزوگام در شرکت ایزوگام ایران به شرح زیر می باشد: ایزوگام بردین دلیجان، لیزوگام سوپر صادراتی هیرمان، ایزوگام صدف گستر، ایزوگام شرق، ایزوگام حلزون دلیجان.

قیمت بهترین مارک ایزوگام در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

برندهای مختلف ایزوگام دارای قیمت های متفاوتی است. ما در صفحه قیمت ایزوگام، قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب را لیست کرده ایم.

بهترین ایزوگام برای پشت بام کدام برند است؟

برای پشت بام، باید با توجه به نوع آب و هوایی که در آن منطقه سکونت دارید، ایزوگام را انتخاب کنید. اما می توانید ایزوگام دولایه فویل دار با کیفیت را در مارک هیرمان با قیمت مناسب پیدا کنید.

بهترین ایزوگام برای مناطق گرم و خشک و گرمسیری کدام است؟

برای این مناطق باید به دنبال ایزوگامی باشید که نور خورشید را برگرداند و گرما را در خورد ذخیره کند. ایزوگام مورد استفاده در این مناطق، ایزوگامی خشک، نازک، پلاستیکی و پلیمری است.

اگر به دنبال خرید ایزوگام باکیفیت و بادوام هستید، شرکت ایزوگام ایران می تواند تمامی محصولات باکیفیت و بهترین مارک ایزوگام و معروف ترین برندهای ایزوگام را به شما عرضه کند. برای کسب اطلاعات از قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید. همه برندهای ایزوگام در ایران به شرح زیر می باشد:

ایزوگام بام گستر ثبت ۱۱۷، گل پوشش دلیجان ثبت ۲۵۳، ایزوگام طلوع شمس، ایزوگام آسمان گستر، ایزوگام صدف گام، ایزوگام عایق گستران، ایزوگام پارسیان دژ، میهت گستر خمین، یاسمین گستر، سامان گستر، پردیس بام، مرواید بی نظیر، سایبان شرق، بوم گستر، شایان بام و..

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با دفتر مرکزیاستعلام قیمت و سفارش